July 21, 1994. The Vercors plateau in France is invaded by German troops who’ve decided to wipe out the snipers who are hidden there.
Perrat spends 3 days with these men, surviving the rugged conditions and miraculously escaping ambushes and shootouts.
Perrat’s companions begin to die one after the other. Only three of them make it to an extraordinary stone labyrinth, with the Germans close on their heels.