Thirteen-year-old Annie has to look after her seven-year-old brother, Marco. But when leaving school, she runs into Pascal, the handsome, dark-haired high school senior, who asks her out. Annie prepares for this unexpected visit with Nadine, her best friend. But she doesn't count on Marco, her little brother, who wants to be taken care of at all costs.