Emmy is directed, choreographed and performed by Daniel Larrieu. Using the idea of the self-portrait, this film offers sevral view of a single solo, dance live, broadcast via video and screened in 16 mm. Various points of view captured by a moving camera. A single body set to music by Gorecki.