An unlikely meeting of two friends takes place on a green pasture. One of the two, wandering around with a world-map beach ball, runs into the other who's reading the Corriere delle serra and who's about to get married. They exchange a few metaphysical commentaries : laughable, profound and profoundly laughable. On a friendly impromptu whim, they start to play soccer with the world-map, as if the whole world and its image were at their feet.