When they realize the times are changing, five crooks decide to switch from bank robberies to personality abductions. Among their hostages are singer Johnny Hallyday and an ambassador in Latin America. They get framed by a guerrilla leader, who had been kidnapped by them before, and while being tried the French Government decides to let them flee to Africa where they get on with the same old game.