In this story, a couple dances through walls and partitions... It's the tale of a town made up of numerous alveoli, boxes, rooms and corners, all explored from the inside. Layer by layer, it's the story of an approach that at time is unique and coherent, and at other more diffuse with an eye in each room of the city. But, despite the different bodies, identities, appearances, places, looks... The audience will retain the memory of the undulating dance of the single, primordial couple...