Three mining engineers are marooned in the Sahara after their helicopter crashes and end up finding a secret doorway to the lost city of Atlantis where they capture the fancy of a ruthless Egyptian queen. She manages to seduce one of the men with her magic, but the other two meet grim fates after attempting to escape. Meanwhile, a beautiful slave falls for the mesmerized engineer and endeavors to help him escape. She must hurry for she knows that testing of an atom bomb at a neighboring test site above ground is about to commence.