Chloé, a 14-year-old trisomic girl, tries to be accepted by a group of children who play with a ball. Rejected by this group she stays alone and observes the gesture and attitudes of her strange "friends". The ball falls into the water. Chloé decides to leave her ball to the group of children before going away.