Max wakes up one morning to find out that Helen, his wife, has left him in the middle of the night. She's taken their two children without leaving a word.
He doesn’t understand… As his nights stretch out, his demons return. He decides to face up to them and anchor himself in reality. He digs deeply into his feelings, takes a hard look at his artificial life.