Three nutcases, not exactly realistic, but with big ideas, make a cock-up of a kidnapping. Mikael thinks he’s Bruce Willis, P’tit Louis confuses himself with Anthony Delon, as to Skip, well he claims to be an auteur. Together they take Perron, a film producer, hostage… but he’s already kidnapped his daughter. All our gang really want to do is to turn Skip’s screenplay – submitted and ignored seven times – into a film.