On an island far from anywhere, a family of mother, son and two daughters tries to continue its communal life after the father’s mysterious death.
Despite the family ties and the moments of happiness that still bind them together, isolation, the children’s vastly different ages and their mother’s health mean that their breaking apart is inevitable.