Laurent hasn't seen his his father since he was two. His father has just an accident. He is in hospital in Bayeux. The family rumour says that he almost died... Laurent refuses to go to see the man who has always acted as if he didn't exist... Julie, his girlfriend, does all she can to convince him to go to the hospital...