The atmosphere is frantic in Mr Molki's tiny Marseilles bistro : they have just learned that Yasser Arafat has returned to Gaza and conversations revolve around Palestine, war and peace. Sarah and Djémila, two youngs girls, barely have time to tell each other their secrets before History catches up with them.