Jack, a young art photographer, finds it harder and harder to tell reality and his own imagination apart. This leads him to see fictional scenes of a rare violence. As he tries desperately to capture some of his hallucinations in his photos, he comes up against their abstraction. This failure leads him to cut himself off from the real world.