Pierre Marsac, a French engineer working for the Nagasaki shipbuilding yards, has fallen in love both with Japan and a charming Japanese girl named Noriko. But Françoise Fabre, a French journalist and Pierre's former lover, contacts him while visiting the Land of the Rising Sun. They meet again, find out their love might not be dead. Meanwhile, Pierre gradually becomes estranged from sweet, humble Noriko. One day, a typhoon strikes Nagasaki...