Jenny is the manager of a night club which harbours dubious activities. Her lover, Lucien, has been dragged into the gang against his will. A man called Benoit is resolved to put an end to the affair between Jenny and Lucien, and employs a hunch-backed accomplice nicknamed Dromadaire. Danielle, Jennys daughter, is deserted by her fiance because of her mothers life, and finds out the truth ; she confides in Lucien. The two fall in love and decide to go away together. Lucien tells Jenny he is going to break with her, and then is badly injured and taken to hospital after a fight with Benoit. Jenny goes to visit him, and Lucien explains that he is in love with a young lady, whose identity Jenny guesses.