They’ll have to move quickly to keep up with Don Giovanni however, who has quickly moved on to his next conquest – a young peasant girl named Zerlina (Teresa Berganza), who he rakishly intends to seduce on the eve of her marriage to Masetto (Malcolm King). They find an ally however in the form of Donna Elvira (Kiri Te Kanawa), another woman who has fallen victim to his charms only to be immediately abandoned after their wedding.