Yo Yo is a 1920s billionaire who, although having everything he fancies and living in a cavernous old castle, is not happy because he is in love with a beautiful circus artist. The stock-exchange crashes and makes him poor, and free. He joins the circus where is love interest is performing. They have a son who becomes a clown. Later, the son becomes a successful actor star and uses his new wealth to buy back his father's castle.