Rio de Janeiro, 31 December, 1999. To win his freedom, Joao must kill a man before midnight. But his victim happens to be his best friend… Meanwhile, Maria, a young woman distraught over the end of a love affair, decides to kill herself. Fate will do the rest… at midnight on the roof of a building towering over Copacabana beach.