A crime is committed in Paris, and the police are clueless. They call in Simon, a sorcerer with supernatural powers. After helping the police break the case, Simon's old adversary challenges him to a contest: the two sorcerers must be buried for three days. And so the real challenge becomes whether or not Simon has the power to unlock his soul from death.