Married mom Maureen and her doting husband, Joey, find their lives of domestic tranquillity rent asunder by the resurgence of Maureen's first husband, Eddie, an alcoholic so violent and obsessive that Maureen had him committed. But she's nonetheless torn between her present state of stability and the unequivocal passion of her former life.