In a series of thematically-linked vignettes, a couple's attempts at a fulfilling and consummated romantic relationship are continually thwarted by the bourgeois values and sexual mores of Family, Church, and Society. In the course of seeking sexual release and satisfaction, the woman sublimates her sexual passion by fellating the toe of a religious statue.