According to a Madagascan belief, when a child is born an eclipse of sun's day, he is possessing an incredible strength of destruction. In order to prevent him from destroying his fellow men, he has to suffer the cattle pen's ordeal. One woman will rescue him from death and therefore will change his destiny. From the malediction of his birth he will keep during all his life the infirmity which gave his name, "Kapila" the lame, and also a special power which noboby controls not even himself. "Kapila" will live.