Sadie (Jennifer Jason Leigh) is desperately looking up to her older sister Georgia (Mare Winningham) who is a famous C&W artist. Sadie wants to be a famous artist like her sister, but is always doing everything wrong. Her desperate need to be accepted by her sister is constantly complicated by her drug and alcohol problems. Georgia lives a very ordered life with husband, house and children, and Sadie does everything to get her attention.