Josyane Plaisir, a rather idle singer, who is waiting for the man of her heart,handsome and rich if possible, accepts the offer of a dog handler. The clever man has worked out a scheme to snare rich men. The trick is simple: "Pantoufle", the little dog he lets for 5,000 francs a week, will run off, climb into a luxurious car with only one man inside and "retrieve" him to Josyane, since her address is stuck to the dog's collar. René, the first man who rings her door-bell, is single (or nearly so!), good-looking but ... broke.