Against the background of the sky a white sphere arrives which seems to explore the world in which it moves. Then it stops and opens up. A character emerges from it and, like a magician, brings the material to life. The character stocks all the information he's gathered under the cubes, orders and organizes it. Lastly, the character and the cubes go into the sphere, which closes on itself and disappears into infinity.