A tribe of Amazons, in the age of swords and chariots, is holding physical contests to select a new queen. Since there are no men in the tribe, they hire men from another nation once a year. After the queen is crowned, the Amazons go to meet a group of Greek soldiers for their annual mating. The king of the Greeks pretends to be a captain and has sex with the queen. Much to the queen's dismay, she quite enjoys having sex with a man. The king recommends to the queen a certain way back home, not knowing there is another tribe of male warriors waiting in ambush. On the way back to their homes, the Amazons are attacked, and they drive off the men. Once home, they decide to pillage the villages of the tribe that ambushed them. The queen bears a male child, who she thinks is left out to die, as male children are not wanted by the Amazons. The queen arranges for another meeting with the Greeks to mate again and also kill them in revenge for their perceived roll in setting up the ambush. But the queen is again overcome with lust. The king tells her that he had their son rescued, and she slips out of the tent with him to go see the child. The other Amazons think she's been kidnapped, and they chase after her and have a battle with the Greeks.