From a white, tiled cell, Half Spirit tells her short but eventful story. The story of Jimminy the spider, who built its home in her head. The story of Badfly, a man who thinks that women can fly. The story of an errand boy, Gil, trapped in a traffic. The story of a priest, a man of bad deeds. The story of an accident on the outskirts of Paris, whitch will bring them all together for a mad journey through out Europe, as they head for their impossible love. Direction : the Russian border.