Schneider plays Vidal's guardian angel who tries to convince him not to marry his rich but mean fiance, but rather fall in love with a stewardess who is secretly in love with him. Things are beginning to become complicated when Schneider herself is robbed of her angelic powers and seems to fail in her mission.