A wonderfully melodramatic adaptation of Eugene Sue’s epic novel. Rodolphe, the Grand Duke of Gerolstein (Marcel Herrand), travels incognito to seek out his long lost natural daughter. The disguised Duke rescues young Fleur de Marie (Céclia Paroldi) from the dregs of Paris, where a gallery of sinister characters, including the terrifying “Chouette” (Germaine Kerjean), holds court.