Marie wants to have a child, but is determined to do it her own way. She sets out in search of a man, with a strong desire to be a mother but no desire to be burdened with a father. She knows she wants a baby, but does not yet realize that she is looking for a partner. Her search begins by contacting old friends, making new friends, and meeting with odd characters who try to catch her out or convince her to give up on her plan. Will she be tempted by a romantic duo? Once she has her baby, that will already be a duo relationship. As for the trio, we'll have to wait until the end of her story...