Hired by the business rivals of young banker Jean de Fayate (Henry Gayat), Annette (Lili Damita), a young adventuress, lures the youthful millionaire into a kidnap trap. Eventually falling in love with her victim, Annette helps Jean to escape -- and to get even with those who've been plotting against him.