La Boyita was a type of trailer home that had the seemingly magical ability to float, a species of domestic amphibian. Every summer since my parents bought one, I imagined a series of adventures through rivers and forest. But our Boyita collected only dust and toys. Parked in the back of our yard, it became the home for childhood games and confessions.