Julie Bataille, 23 years old, an A+ graduate, lots of casual work. She's had enough. She's looking for a real job. During a job interview, she crosses paths with Ben. He's decided to live from day to day on his wits and petty crime. He proposes that she come and spend the summer with him in the south. Julie refuses, then, one day, on an impulse,she dumps everything and heads away to join him.