DirectorActorsSynopsisPhilippe is a singer and in a singer's existence there are moments when everything starts speeding up, particularly when a crazy groupie, abandoned parents, a lunatic ornithologist, and a tenacious childhood friend conspire to complicate life. Videos Production photos (7)