DirectorSynopsisLaurent tells stories so well that his children decide to enter him into a television competition for... daddy storytellers. Subjects are handed out: imagination, the future, the treasures of the French language... And the daddy storytellers get carried away, unleashing an avalanche of pixies, hero killing machines, princesses, dinosaurs and extra-terrestials. But who will be the best? Momo, daddy musician? Hubert, daddy know-it-all? Jean-Pierre who says lots of swearwords? Eric, the terrible manipulative, lying, cheating and unscrupulous daddy? And what if this one won... Videos Production photos (8)