DirectorActorsSynopsisFrank’s latest mission should pose no problem. In Miami to help out a friend who’s away on vacation, Frank must simply drive a child to school for several days. But because the child’s father is now the chief of the anti-drug squad, Frank finds himself tangled up in an incredible situation. A scientific genius working for the most powerful drug cartel has infected the child with a fatal virus. And this is just the first step of a Machiavellian plot aiming to contaminate anyone who impedes the drug dealers from going about their business. Frank decides to save the child, no matter what it takes, and to do so he must deal with the scum who’ve set up this diabolical plan. Beneath the Florida sun, where beautiful women bask and powerful racing cars roam, Frank quickly realizes that he’s upsetting some extremely wealthy, influential people. Not that this will stop him – quite the opposite in fact. Production photos (6)