DirectorActorsSynopsisMax has only one obsession in life: to film God and girls. 6, and he already drowned his first camera when he tried to film a girlfriend’s thingy. He stole his second camera from a Japanese tourist couple. The third, well while buying it, he seduced the shop assistant into agreeing to undress. He’s now on his fourth, with which he tries to earn a living, but is totally besotted with a blind woman who never stops filming him – except when she’s playing around with other men! Convinced that life is pointless, he loses all grip and holes up in the country. Tired of women and with no news from God, he wonders whether it wouldn’t be better just to give up. But he’s still dreaming about Nathalie’s thingy, Constance’s laugh and Lucie’s caresses. Finally nothing is worth more than life, so he starts filming again. Production photos (5)