Madeleine Renaud stars as Therese, the wife of aviator Pierre Gauthier (Charles Vanel). Seeking an outlet for her own adventurous spirit, Therese decides to become a pilot herself. Weaving in and out of the proceedings dispensing worldly-wise philosophy is a piano teacher played by Jean Debucourt.