"La Tranchée" tells the story of a group of thirty young soldiers in the two days following the first attack. Only the sergeant is a career officer. One of them, Billy MacFarlane, joined up to follow his brother. He's 17.
For two days, these young, barely adult, men will be confronted by imminent death.