Bejo, 12 years old, lives with his brother Mario, a sculptor. Having heard the news on the radio his dream is to see the Bissau carnival, but he has been forbidden to do so. He escapes, wanders throught the forest, crosses rice fields until the river next to the city. His brother will look for him during the carnival...