An intense and boundless love binds together two different people. Catherine, a young, sensible actress focused on her burgeoning career, reveals herself in her sexuality. Patrick, aggressive and expansive, "idol of the Zone", lives his life far from the spotlights. Both experiment in extravagant sexual behavior and lose themselves in the passionate dependency that ensues and which neither of them can control. Progressing through levels of erotic intensity at the same time as she progresses through phases of her career, Catherine goes beyond and then exhausts the initial control Patrick imposed upon her. Patrick can no longer find an escape except in a headlong rush that he completes by giving Catherine the grandiose and theatrical spectacle of his own end.