"The dark and grotesque story of a married couple: the wife - a mechanical monster made up of iron parts, and her henpecked husband. When Mrs. Kabal eats a butterfly, she gets indigestion and her husband has to travel to his wife's insides to search for the cause of her illness. The film includes colour photographic inserts - Mrs. Kabal's dreams."