Pink Floyd filmed playing live in an ampitheatre in Pompeii. Several tracks from 'Meddle' as well as earlier LPs are included. Also includes interviews and clips of the band working at Abbey Road studios on what would become their landmark 'Dark Side Of The Moon' release.