Emmanuelle has a streak of bad luck that starts when she is stripped by a mob of adoring fans at the Cannes Film Festival. Her rotten luck continues when the dictator of a banana republic uses the screening of one of her films as a pretext to get her into his country. Our heroine finds herself admitted into his harem as a slave.