Nina and Astrid are two best friends in their final year of a sociology degree. For a practical project, they're investigating the feeling of love by interviewing, one by one, the guys Nina hasn't managed to hook up with. But the project puts their friendship to the test, especially as Astrid has a slight crush on Nina.