A mock wildlife film, this documentary plays on the genre’s codes to introduce the viewer to an enigmatic species: the human being. Mixing scenes shot in the field and archival footage, the insights will be truly science-based while our tone remains tongue-in-cheek, using humor to invite viewers to reconsider their places in the natural order.