Born from the meeting between Julie Jones, curator at the National Museum of Modern Art, and Marin Karmitz, filmmaker and collector, the photography exhibition “Corps à corps” offered visitors at the Centre Pompidou a previously unseen private-public encounter.
In RECALL YOUR FUTURE!, filmmaker Romain Goupil (HALF A LIFE) creatively captures this experience, where Julie Jones and Marin Karmitz passionately explain their approach. The film paints an intimate portrait of Marin Karmitz through his selection of photographs and offers a contemporary reflection on the importance of memory and transmission.