When Sandro’s father decides to devote his life to God and leaves for a monastery, the teenage introvert finds himself deprived of the fundamental certainties of life. Abandoned by his father and his mother, who is working abroad, the young man embarks on a journey of self-discovery, opening up both to a new friendship with the radical Lasha, who has ties with an ultra-right organization, and also to the chance to explore his own sexuality.