Henri, a basically honest fellow, accepts to work for a gang of burglars only to revenge himself on Fournier-Salville, a wealthy businessman who once ruined him. His role will be to become Fournier-Saville's majordomo and at the same time to inform the burglars so as to facilitate their work. But once in the house he performs his task so well and so stylishly that he becomes indispensable. Moreover, Eve, the businessman's capricious daughter, does not remain insensible to his charms...